ورود به کویر مرنجاب در ایام فاطمیه ممنوع است


ورود به کویر مرنجاب در ایام فاطمیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ورود به کویر مرنجاب و سیازگه در روزهای پایانی هفته آینده ممنوع است. مصوبه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل حاکی از این است که ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه از تاریخ 15 تا 18 دیماه ممنوع است. از دیگر مصوبات این کارگروه، ممنوعیت اقامت...

ورود به کویر مرنجاب و سیازگه با توجه به مصوبه کارگروه میراث فرهنگی آران و بیدگل در روزهای پایانی هفته آینده ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ورود به کویر مرنجاب و سیازگه در روزهای پایانی هفته آینده ممنوع است.

مصوبه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل حاکی از این است که ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دیماه ممنوع است.

از دیگر مصوبات این کارگروه، ممنوعیت اقامت گردشگران در تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل در فاصله زمانی ذکر شده است.

با توجه به مصوبات این کارگروه علاوه بر کویر «مرنجاب» و «سیازگه» دیگر کریدورهای گردشگری شهرستان آران و بیدگل همانند «سنبک» و شهر زیرزمینی «نوش آباد» نیز تعطیل است و از ورود هرگونه گردشگر ممانعت می شود.

گفتنی است بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه (س) فعالیت و پذیرش گردشگران در کریدورهای گردشگری شهرستان آران و بیدگل به روال عادی بر می گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید