15 اثر به داوری نهایی جشنواره داستان صوتی کیش راه یافت


15 اثر به داوری نهایی جشنواره داستان صوتی کیش راه یافت

کیش - ایرنا - مدیر هنری دومین دوره جشنواره داستان صوتی کیش گفت: پس از داوری 91 داستان صوتی، تعداد 15 اثر برای داوری بخش نهایی این جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، امین جوکار روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: داستان‌های صوتی "سایه‌ای که پوست خورد، همون شب، مارادونا جامیه، تو را وصله می‌زنم و تو را می‌پوشم، خروس کلی، مهاجر، پرستش، نربچ، تشک ابری، میکس نوبل ادبی، طغیاله، ناف برید، نون و عشق، هیما و یزله راخو" به بخش نهایی داوری این دوره از جشنواره داستان صوتی کیش راه یافتند.
وی اضافه کرد: این داستان‌ها در مرحله پایانی داوری شده و در نهایت سه داستان برگزیده و ۲ داستان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.
جوکار که خود از داوران این جشنواره است افزود: منصور ضابطیان و شاهین بهرام‌نژاد ۲ داور دیگر این جشنواره هستند و اختتامیه دومین دوره از جشنواره داستان صوتی کیش شنبه ۳۰ بهمن امسال برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مجموعه فرهنگ و هنری رسانه‌ای آوای کیش اجرای این رویداد ادبی، هنری را برای دومین سال پیاپی بر عهده دارد.

جوکار افزود: پذیرش تولیدهای صوتی با داستان‌هایی بود که به زبان فارسی و لهجه‌ یکی از استان‌های جنوبی کشور شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد روایت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش