جنگ بالا نشینان جدول در اصفهان/ بازی حیثیتی شاگردان جزیده در خانه والیبال تهران


جنگ بالا نشینان جدول در اصفهان/ بازی حیثیتی شاگردان جزیده در خانه والیبال تهران

رقابت‌های هفته دوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد. در هفته گذشته تیم‌های مس رفسنجان، سایپا و راه یاب ملل دور برگشت لیگ برتر والیبال را با پیروزی آغاز کردند تا شورهیجان به لیگ والیبال برگردد و تیم‌های مدعی بالای جدول با شکست رو به رو شوند و معادلات تیم‌های بالای جدول بهم بخورد. امروز هم دیدار‌های حساسی در لیگ برتر برگزار خواهد شد که سرنوشت هفته‌های آینده تیم‌ها را رقم خواهد زد.

سایپا تهران – شهرداری گنبد

تیم والیبال سایپا تهران امروز در حالی در سالن خانه والیبال تهران میزبان عظیم جزیده خواهد بود که برای رهایی از قعر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز دارد. تیم سایپا که هفته گذشته موفق شد پیکان را از پیش رو بردارد حال برای تدوام پیروزی‌های خود در نیم فصل دوم به مصاف تیم شهرداری گنبد خواهد رفت. شاگردان ناصر شهنازی که در بازی قبلی کار بزرگی را انجام دادند باید آماده یک جنگ به تمام معنا در خانه والیبال برابر ترکمن صحرا نشینان شوند. تیم سایپا در آخرین خود با نتیجه ۳ بر ۲ برابر پیکان به برتری رسیدند. شاگردان ناصر شهنازی در حال حاضر با ۹ شکست، ۵ پیروزی و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری گنبد هم که پیش از نیم فصل دوم با حاشیه‌های زیادی رو به رو بود در اولین بازی دور برگشت برابر شهداب یزد طلوع کیان شکست خورد تا نبود بازیکنی مانند میکاییل تاجر در این تیم خیلی زود حس شود. شاگردان عظیم جزیده امروز مهمان ساپیا هستند و در اندیشه پیروزی در این دیدار هستند تا از رقبای خود عقب نمانند. گنبدی‌ها در حال حاضر با ۶ پیروزی، ۸ شکست و با ۱۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارد.

فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان امروز در حالی در سالن نقش جهان اصفهان میزبان پیکان خواهد بود که در بازی قبلی خود با شگفتی مس رفسنجان نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا دومین شکست خود در لیگ برتر والیبال را تجربه کند. سپاهانی‌ها امروز بازی بسیار حساسی را برابر پیکان خواهند داشت چراکه شاگردان پیمان اکبری هم در بازی گذشته نتیجه را به همشهری خود واگذار کرده است و در این بازی به دنبال پیروزی است. شاگردان محمدی راد در آخرین بازی خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مس رفسنجان شدند تا دومین شکست فصل خود را به دست آورند. تیم والیبال سپاهان با ۱۲ پیروزی، ۲ شکست و با ۳۷ امتیاز صدر نشین جدول لیگ برتر والیبال است.

در مقابل شاگردان پیمان اکبری هم با شکست در بازی قبلی خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند. پیکانی‌ها کار سختی برابر سپاهان زخم خورده دارند چرا که صدر نشین هستند و برای تدوام صدر نشینی خود و پیورزی هایشان به زمین خواهند آمد. شاگردان اکبری در آخرین دیدار خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سایپایی‌ها شدند تا معادلاتشان بهم بخورد. پیکانی‌ها در حال حاضر با ۹ پیروزی، ۵ شکست و با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

برنامه کامل هفته چهاردهم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵
آذرباتری ارومیه – مس رفسنجان
ناظر فنی: ابراهیم محبوب عشقدوست، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: محمد محبوب عشقدوست، داور دوم: جواد مرآتی
سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: محسن ترابی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علیرضا پوردهقان
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
لبنیات هراز آمل – هورسان رامسر
ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: احمد سرمست، داور دوم: میثم پارسه
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
سایپا تهران – شهرداری گنبد
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر ویژه: امیرحسین منظمی، ناظر داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: مهرداد شوشتری
رامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – شهداب یزد
ناظر فنی: علیرضا گیلانی، ناظر ویژه: محمد سلیمانی، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: اسماعیل رزقی
اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷
فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران
ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر ویژه: احمد گلچی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸
شهرداری ارومیه – پاس گرگان
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: علی‌اصغر کاظمی، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: بهروز حیدری

بیشتر بخوانید

آغاز پر هیجان نیم فصل دوم لیگ والیبال با شگفتی راه یاب ملل و مس رفسنجان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر