پورشیب: عضو هیچ گروهی نبوده و تریبون کسی هم نیستم/ باید کمیسیونی قوی برای ورزش‌کاران داشته باشیم


پورشیب: عضو هیچ گروهی نبوده و تریبون کسی هم نیستم/ باید کمیسیونی قوی برای ورزش‌کاران داشته باشیم

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: دوست دارم یک کمیسیون قوی داشته باشیم، به ورزشکاران کمک کنیم و نمی‌خواهم به حاشیه برویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته و عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره نشست هفته آینده این کمیسیون اظهار داشت: در کمیسیون در خدمت دوستان هستیم. عزیزان و قهرمانانی که لطف کردند و به من رای دادند؛ تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که اعتمادشان را پاسخ‌گو باشیم و هر کاری که از دست‌مان بر بیاید و عملی شود را انجام دهیم.

وی پیرامون غیبتش در جلسه گذشته عنوان داشت: واقعا شهرستان بودم و کار داشتم. ۳ - ۴ روز قبل از نشست به من گفته بودند که گفتم نیستم و اگر نشست به جای یک‌شنبه روز دوشنبه برگزار شود، می‌توانم شرکت کنم چون از ۲ - ۳ هفته قبل برای کاری که داشتم برنامه‌ریزی کرده بودم.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در ادامه بیان داشت: این را بگویم که با هیچ گروهی نیستم و فقط در مورد خودم نظر می‌دهم. با کسی مشکلی ندارم و اگر حرفی باشد خودم می‌زنم. تریبون کسی هم نیستم، آن قدر تجربه دارم و عاقل هستم که حرف‌های خودم را بزنم.

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بااشاره به شانس حضورش در هیأت‌اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح داشت: بالاخره در این مورد برنامه‌هایی داشتم ولی قهرمانان و دوستان دیگر هستند و همه یک‌صدا و یک‌دل باید پیش برویم تا اتفاقات خوبی بیفتد. من هم کنارشان هستم، امیدوارم حواشی برطرف شده باشد.

وی نهایتاً درباره حاشیه‌های فدراسیون کشتی گفت: کاری به کشتی ندارم و در مورد کشتی نظر نمی‌دهم؛ آن‌ها خودشان می‌توانند در مورد خودشان نظر دهند، من هم فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم. دوست دارم یک کمیسیون قوی داشته باشیم و به ورزشکاران کمک کنیم و نمی‌خواهم به حاشیه برویم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...