قیمت طلا امروز چهارشنبه 15 دی 1400


قیمت طلا امروز چهارشنبه 15 دی 1400

قیمت اونس جهانی طلا امروز امروز چهارشنبه یک میلیون و 260 هزار تومان اعلام شد. قیمت طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 260 هزار تومان ثبت شد. نوشته قیمت طلا امروز چهارشنبه 15 دی 1400 (https://tejaratnews.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-15-%d8%af%db%8c-1400) اولین بار در تجارت‌نیوز (https://tejaratnews.com)...

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ ۱۸۱۶دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۱۳ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۵۳ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 15 دی 1400قیمت طلا امروز چهارشنبه 15 دی 1400

سوددهی طلا در محدودیت‌ها

به دنبال گمانه‌زنی‌‌‌‌ها در مورد افزایش زودهنگام نرخ بهره در آمریکا که موجب افزایش سوددهی اوراق قرضه خزانه‌داری این کشور می‌شود و طلا را با کمی تنش مواجه کرده است، طی معاملات روز گذشته در بازار جهانی بهای اونس طلا اندکی بهبود یافت و آرامش نسبی در معاملات این فلز گرانبها به چشم ‌‌‌خورد.

به این ترتیب هر اونس طلا روز گذشته در ساعت ۲۰ به وقت تهران به قیمت۱۸۱۴ دلار دادوستد شد.

سرمایه‌گذاران روند سیاستگذاری‌‌‌های پولی فدرال‌رزرو به همراه صورت‌جلسه آخرین نشست این نهاد مالی آمریکا را که امروز منتشر می‌شود، به منظور گرفتن تصمیمات استراتژیک برای سرمایه‌گذاری‌‌‌های خود در رادارهایشان قرار دادند و انتظار دارند در طول سال میلادی جاری این نهاد مالی آمریکا چند بار نرخ بهره را افزایش دهد و قیمت طلای جهانی مسیر متفاوتی را طی کند.(دنیای اقتصاد)

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی