برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت آموزش حوزه‌های خواهران با مدیران و معاونان آموزش استانی


برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت آموزش حوزه‌های خواهران با مدیران و معاونان آموزش استانی

نشست هم اندیشی معاونان آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی معاونان آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین تهرانی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به صورت وبینار برگزار شد.

این نشست به منظور بررسی و تبادل نظر در رابطه با فرآیند پذیرش سال تحصیلی 1402-1401 و با محوریت تقویم زمان‌بندی پذیرش، برگزار شد.

در این نشست ضمن گرامیداشت نام و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، آقای خالقی، دبیر شورای علمی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران و از دوستان و همراهان شهید سلیمانی به بیان خاطراتی از این شهید سرافراز پرداخت.

در ادامه نشست حجت الاسلام والمسلمین تهرانی معاون آموزش مرکز مدیریت، تذکرات و نکاتی در خصوص برگزاری امتحانات پایان نیمسال به شیوه حضوری و زمان‌بندی پذیرش بیان کردند.

همچنین سرکار خانم صدرشیرازی مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران، نکاتی از جمله بازنگری و تصویب آیین نامه پذیرش، ارتقای سامانه های پذیرش، طراحی نظام نامه وظایف و اختیارات مدیریت های استانی و مدارس در پذیرش داوطلبان و برخی مسائل دیگر را مورد توجه قرار داد و حاضران در جلسه نیز نظرات خود را درباره زمان نام نویسی، آزمون ورودی، شیوه و دوره های پذیرش طلاب و اجرای دوره های معارفی مطرح کردند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...