مسجد «النبی (ص)» شیراز میزبان شهید گمنام شد


مسجد «النبی (ص)» شیراز میزبان شهید گمنام شد

حجت الاسلام نطاق با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد «النبی (ص)» شیراز، گفت: این مراسم 13 دیماه همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام «اسلام نطاق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم وداع با شهید گمنام از ساعت 21 و 30 دقیقه 13 دی ماه در مسجد «النبی (ص)» شیراز برگزار شد.

معاون کانون فرهنگی هنری مسجد «النبی (ص)» شیراز افزود: این مراسم با نوای گرم حجت الاسلام «حدادی» همراه است و به همت کانون فرهنگی هنری، انجمن اسلامی «فاطمیون» شیراز و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مسجد تدارک دیده شده است.

امام جماعت مسجد «النبی (ص)» شیراز همچنین از برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه در دهه دوم خبر داد و گفت: در این مراسم حجج الاسلام «علیرضا حدائق»، «محمد حسین حدائق» و «جوانمردی» به سخنرانی کردند.

حجت الاسلام نطاق ادامه داد: این مراسم با نوای گرم حجت الاسلام «حدادی» همراه است و از 13 تا 16 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد «النبی (ص)» واقع در خیابان قاآنی نو پذیرای ارادتمندان اهل بیت (ع) و سوگواران ریحانه النبی (س) است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک