دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب شد


رئیس جمهور در حکمی علی حاجی‌خانی را به سمت «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب کرد.

رئیس جمهور در حکمی علی حاجی‌خانی را به سمت «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت متن حکم آیت الله رئیسی به شرح زیر است:

در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۲۵ /۰۷/ ۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیات عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره ۲ ماده ۵ قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب می شوید.


انتظار می رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با نظارت مدبرانه و دقیق، بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدانه کوشا باشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

علی حاجی خانی، دانشیار علوم قرآن وحدیث دانشگاه تربیت مدرس و در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی ، داری سوابق مستمری در امور اجرایی در سطوح مختلف در نهاد ریاست جمهوری و دیگر دستگاه های اجرایی و هیات عالی گزینش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس