تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد


تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

شرکت وان پلاس به تازگی اطلاعات و مشخصات پرچمدار بعدی خود را تا حدودی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از mashable، پرچمدار بعدی وان پلاس در راه است. یک روز پس از نمایش برخی از تصاویر رسمی از OnePlus ۱۰ Pro، این شرکت لیستی از مشخصات گوشی جدید خود را منتشر کرد. ما هنوز تک تک جزئیات را در اختیار نداریم و شرکت به زودی اطلاعات بیشتری در مورد خود گوشی و دوربین آن به اشتراک خواهد گذاشت، اما تقریباً می‌دانیم که در این گوشی جدید با چه چیزی سر و کار داریم.

OnePlus ۱۰ Pro دارای صفحه نمایش ۱۲۰Hz AMOLED است، از تراشه Qualcomm Snapdragon Gen ۱ استفاده می‌کند. همچنین دارای یک دوربین پشت سه گانه با برند Hasselblad است. تنظیمات دوربین عقب با وضوح ۵۰/۴۸/۸ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال دوگانه ارائه می‌شود و در جلو صفحه ما با یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مواجه هستیم.

تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

از دیگر جزئیات می‌توان به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی فوق سریع ۸۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس اشاره کرد. این گوشی دارای دو بلندگوی استریو است که از VoLTE و VoWiFi پشتیبانی می‌کند. همانطور که خود OnePlus بیان می‌کند، این گوشی چیزی فراتر از لیستی از مشخصات حال حاضر است، بنابراین ما مشتاق هستیم که اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و به خصوص دوربین هایش بدانیم. اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که وان پلاس ۱۰ پرو جانشین شایسته‌ای برای خط تولید پرچمداران این شرکت باشد.

بیشتر بخوانید

تاریخ عرضه گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مشخص شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان