مانور عملیاتی در تصفیه خانه فاضلاب مشهد اجرا شد


مانور عملیاتی در تصفیه خانه فاضلاب مشهد اجرا شد

مشهد- ایرنا- مانور تمرینی و عملیاتی شامل مهار نشت گاز کلر، اطفای حریق، راه اندازی چاه به کمک برق مولد اضطراری و برپایی کمپ اسکان اضطراری در محل تصفیه خانه فاضلاب پرکندآباد مشهد اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد روز چهارشنبه در این مانور گفت: شرکتهای آب و فاضلاب، ارائه حیاتی ترین خدمت به ویژه در شرایط بحران را بر عهده دارند و برای انجام این مهم لازم است همواره آمادگی مواجهه با شرایط بحرانی را داشته باشند.
حسین اسماعیلیان افزود: این مانور در راستای توانمندسازی و شناسایی نقاط ضعف در چگونگی اقدام سریع در شرایط نشت گاز کلر، نحوه اطفای حریق در شرایط مختلف، چگونگی راه اندازی تاسیسات و چاه ها به کمک برق اضطراری جهت تامین آب شرب و تمرین برپایی کمپ اسکان اضطراری و آبرسانی موقت به آن در شرایط بحران برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری دوره های آموزشی و تداوم اینگونه مانورها، نقاط ضعف را برطرف کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز در ارزیابی این مانور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و بعد از حدود دو سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا مانور برگزار نشده بود، مانور عملیاتی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.

محسن نجات، عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد و بطور ویژه تیم های واکنش سریع این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حوزه مدیریت بحران آبفای مشهد، تیم قوی و ارزشمند و دانش آموخته دارد و لازم است آموزش های لازم برای تیم های عملیاتی به صورت مستمر ارائه شود.

در این مانور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، به پاس فعالیت های خوب آبفای مشهد در زمینه بحران و پدافند غیرعامل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403