نشست مدیران و مسوولان گزینش بهزیستی کشور در مشهد برگزار شد


نشست مدیران و مسوولان گزینش بهزیستی کشور در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- نشست علمی-کاربردی مدیران و مسوولان گزینش بهزیستی کشور با حضور مسوولان گزینش استانهای کشور و ستاد مرکزی در مشهد برگزار شد.

رییس اداره گزینش اداره کل بهزیستی خراسان رضوی روز چهارشنبه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش یک روزه به مناسبت ۱۵ دی ماه و سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر تشکیل هسته گزینش در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

سیدرضا بسکابادی افزود: محورهای اصلی این نشست که با حضور ۳۴ نفر از مسوولان هسته گزینش استانهای کشور و ۱۲ مسوول ستاد مرکزی برگزار شده شامل مباحث اعتقادی، اخلاقی و سیاسی می شود.

وی با اشاره به این که گزینش پرسنلی و نیروهای مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی به صورت همزمان بر عهده هسته گزینش است ادامه داد: هر فردی که به دنبال اخذ مجوز از سازمان بهزیستی باشد علاوه بر تخصصی علمی و برخورداری از صلاحیتهای علمی باید تاییدیه گزینش را هم داشته باشد.

رییس اداره گزینش اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون هزار و ۶۳۶ مرکز غیر دولتی تحت نظارت این اداره کل در استان فعالیت دارند که هر چند سال یک بار در تمدید پروانه و صدور موافقت‌های اولیه، فرایند گزینش را طی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس