یادداشت تأمل برانگیز بازیگر نیسان آبی


یادداشت تأمل برانگیز بازیگر نیسان آبی

یکتا ناصر بازیگر مطرح کشورمان که سریال نیسان آبی با نقش آفرینی او در حال پخش از نمایش خانگی است.

یکتا ناصر بازیگر مطرح کشورمان که سریال نیسان آبی با نقش آفرینی او در حال پخش از نمایش خانگی است فعالیت هنری خود را از سال 1376 به طور حرفه ای آغاز کرده و بیش از دو دهه تجربه بازیگری را در کارنامه هنری خود دارد.یکتا ناصر تاثیر نقش های مختلف در فیلم و سریال را در زندگی شخصی خود بسیار دانسته و یادداشتی را بعد از پایان نقش آفرینی خود در سریال نیسان آبی با همین موضوع به اشتراک گذاشت.یکتا ناصر با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود عنوان کرد:

شاید خوبه شاید بد شاید عادیه شاید غیر عادی نمیدانم برای دیگر بازیگران چه جوریه نمیدانم از نظر علم روانشناسی چه گونه است بااینکه مطالعاتم در این زمینه کم نبوده ولی وقتی نقشی را به پایان می‌رسانم انگار که تکه ای از وجودم کنده شده و در جهانی جدا از من به زندگی ادامه می‌دهد.

فقط میدانم که هنوز بعد بیست و پنج سال بازیگری حرفه ای آموزشگاهی نیست که به بازیگران آموزش دهد وقتی نقشی را به پایان می‌رسانند چگونه زندگی عادی را از سر گیرند شاید مثل تمامی داستان‌های قدیمی مسیرمان را تا رسیدن به مقصود تعریف کرده اند ولی برای از آن به بعدش نه راهی هست و نه داستانی ...

در هر حال نیسان آبی و زری سازگارش برایم پایان یافت باقی بماند بعد از پخش آخرین قسمتش...

یادداشت تأمل برانگیز بازیگر نیسان آبی

یکتا ناصر در نیسان آبی

سن، زندگی خصوصی و شروع بازیگری یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران و متولد 12 آبان 1357 در تهران می باشد. پدر او افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است و دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکیتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که به صورت اتفاقی وقتی با دوستش برای تست بازیگری خواهر او رفته بودند، برای فیلم گل های کاغذی انتخاب شد و با بازی درسریال اولین شب آرامش بین مخاطبان تلویزیون مشهور گشت.

ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر بعد از آشنایی با منوچهر هادی در فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در اسفند 1394 و در 37 سالگی با مهریه 5 سکه طلا با این کارگردان ازدواج نمود. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد.

یادداشت تأمل برانگیز بازیگر نیسان آبی

یکتا ناصر با همسر و فرزندش

یکتا ناصر در آثار تلویزیونی، سینمایی و نمایش خانگی زیادی مانند دختران حوا، اولین شب آرامش، آینه بغل، من سالوادور نیستم، عاشقانه، دل، پیکان آبی و... ایفای نقش نموده است که کارگردان برخی از این آثار منوچهر هادی همسر این خانم بازیگر می باشد. یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون