نمایشگاه گروهی«پالت» در فرهنگسرای خانواده


نمایشگاه گروهی«پالت» در فرهنگسرای خانواده

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «پالت» به سرپرستی سعید چاواری روز جمعه 17 دی ماه ساعت 16 در فرهنگسرای خانواده (نگارخانه شفق) افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ در این نمایشگاه ۳۴ اثر در ابعاد متفاوت و تکنیک رنگ روغن، آکریلیک، آب مرکب در معرض دید علاقه‌مندان است.

همچنین آثار ندا نبوی، شهلا اویسی، فاطمه فرج نژاد، سعید شیرزاد، سحر ثریا نژاد، عاطفه خسروی، غزل قطبی، سحر کریمی، اشکان شکری، الیکا کرمی، کیانا گودرزی، تارا دولتی، نرگس زارع، ارمغان دژپناه، افسون طهماسبی، هما گرشاسبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

سعید چاواری عضو پیوسته انجمن نقاشان و انجمن هنرهای تجسمی معاصر ایران است وی شرکت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعدد، اجرای پروژه‌های نقاشی دیواری، داوری جشنواره و مسابقه‌های متعدد، طراحی، تصویرسازی چندین کتاب و نگارش مقاله های گوناگون و همچنین آموزش مستمر طراحی ونقاشی را در کارنامه کاری خود دارد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند از ۱۷ تا ۲۸ دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای خانواده(نگارخانه شفق) واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها