سکانسی از سریال بعد از آزادی که در فضای مجازی بسیار تکثیر شد+ فیلم


سکانسی از سریال  بعد از آزادی  که در فضای مجازی بسیار تکثیر شد+ فیلم

در یکی از سکانس‌های سریال بعد از آزادی دلنوشته قابل‌ تأملی توسط یک دختر ایرانی- افغانستانی روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مدت‌ها بود سریال "بعد از آزادی" در صفِ پخش قرار داشت و این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی سومین تجربه کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر پس از سریال «تا صبح» است.

این سریال در حالی از روز شنبه 27 آذرماه پخشِ خود را آغاز کرد که پیش از آن قرار بود در محرم 1399 و حتی محرم 1400 به آنتن برسد.

سریالی که به خاطر نمایش مشکلات اقتصادی، فضای پس از آزادی از زندان، گرفتاری‌های اشتغال و خیلی از دغدغه‌های دیگر، درام سنگینی به حساب می‌آید و شاید گزینه مناسبی برای این ایام باشد.

سریالی که 12 ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. اعلام شده بود سریال "بعد از آزادی" در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید.

این خلاصه‌ای از داستان این مجموعه تلویزیونی است:

«صبح‌ها زودتر می‌‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌ فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌ دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت اما ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه…»

در یکی از سکانس‌های این سریال دلنوشته قابل‌ تأملی توسط یک دختر ایرانی- افغانستانی روی آنتن رفت.

دل‌نوشته دختر ایرانی _ افغانستانی که برای شناسایی یک شهید گمنام به یکی از سکانس‌های وایرال‌شده جذابی تبدیل شد که در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود.

دکتر تولایی مسئول مرکز نور که تشخیص ژنتیکی DNA شناسایی شهدای گمنام را برعهده دارد، به علت تعلق خاطر شدید به شهدای گمنام، در این سکانس در نقش واقعی خود حاضر شده است.

ویدئوی این سکانس را اینجا ببینید:

سکانسی از سریال "بعد از آزادی" که در فضای مجازی بسیار تکثیر شد+ فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل