مقام صهیونیستی:برخلاف تصور ما ایرانی‌ها درباره توافق جدی هستند


مقام صهیونیستی:برخلاف تصور ما ایرانی‌ها درباره توافق جدی هستند

رئیس سازمان جاسوسی نظامیان صهیونیست گفت:برخلاف آنچه که تصور می‌شد ایرانی‌ها در خصوص توافق جدی هستند و این نشان می‌دهد در این مذاکرات توافقی حاصل خواهد شد.

مقام صهیونیستی:برخلاف تصور ما ایرانی‌ها درباره توافق جدی هستند

به گزارش راهبرد معاصر «آهارون هلیوا» رئیس سازمان جاسوسی نظامیان صهیونیست موسوم به «آمان» خطاب به سران کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران در گفت‌وگو‌های جاری در وین برای این رژیم بهتر از شکست آن است، زیرا توافق موجب می‌شود تا ایران بر برنامه هسته‌ای‌اش محدودیت اعمال کند.

وب سایت عبری زبان «والا» نوشت: هیلوا در جلسه‌ای که هفته پیش با کابینه داشت، توافق ۴+۱ با ایران را عاملی به دست آوردن زمان بیشتری برای تل آویو به منظور آماده شدن در مقابل ایران داشته باشد زیرا برخلاف آنچه که تصور می‌شد ایرانی‌ها در خصوص توافق جدی هستند و این نشان می‌دهد در این مذاکرات توافقی حاصل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی پیش از این تهدید کرده بود به تاسیسات هسته‌ای کشورمان حمله خواهد کرد اما «چاک فریلیش» معاون سابق مشاور امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که «حمله نظامی اسرائیل به زیرساخت‌های فنی ایران باید آخرین گزینه باشد، زیرا عواقب و آسیب‌های بسیار سختی را برای اسرائیل به همراه خواهد داشت. در صورت حمله باید منتظر پاسخ قوی تهران و متحدانش در منطقه باشیم .»

دور هشتم مذاکرات وین از ۶ دی در وین اتریش برای بررسی پیشنهادهای ایران آغاز شد اما به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی، گفت‌وگوها سه روز متوقف شد و از دوشنبه گذشته طرف‌ها مذاکره‌کننده گرد هم آمدند./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی