اعلام جزییات محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در گیلان


اعلام جزییات محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در گیلان

رکنا:سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: از ساعت یک بامداد پنجشنبه 16 دیماه 1400 توقف هرنوع وسیله نقلیه در طول بلوار فاتحان نبل و الزهرا (جاده تهران) به سمت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس گیلان (لشکر 16 سپاه قدس گیلان) ممنوع خواهد بود.

به گزارش رکنا از رشت، سرهنگ طالبی افزود: همچنین در محدوده‌ی گلزار شهدای رشت در روز چهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء و پنج شنبه ۱۶ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح از پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) تا میدان فرهنگ محدودیت‌های ترافیکی اجرا شده و شهروندان از پارک وسایل نقلیه شخصی خود در این مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه در شهرستان سیاهکل نیز تشییع دو شهید گمنام خواهیم داشت، افزود: مسیر مزار شهدا سیاهکل تا استخر پاشوران نیز از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه شامل این محدودیت‌ها خواهد بود.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و درنظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای رفت و برگشت شهروندان، توصیه می‌شود شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از تردد با وسایط نقلیه شخصی در محدوده‌های مذکور خودداری کنند.

سرهنگ طالبی در پایان از شهروندان خواست پلیس را در اجرای محدودیت‌های روز پنجشنبه و تشییع هرچه باشکوه‌تر شهدای تازه تفحص شده یاری و در صورت نیاز به تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رشت /مرجان گودرزی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج