مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا 24 دی ماه تمدید شد


مهلت شرکت در پانزدهمین دوره  مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا 24 دی ماه تمدید شد

مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان که در 10 رشته از 12 آبان ماه سال جاری آغاز شده بود تا 24 دی ماه تمدید شد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌ شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده، افزود: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال، نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

وی ادامه داد: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان که در ۱۰ رشته از ۱۲ آبان ماه سال جاری آغاز شده بود، تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

دولت آبادی گفت: علاقه‌ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه و یا به ستاد‌ هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در محل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد واقع در گلستان ۱۵ مراجعه کنند.

«مدهامّتان» به معنای (دو باغ خرم و سبز) نام بزرگ ترین رویداد قرآنی بچه‌ های مسجد است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود