2 تیم هلال احمر یزد به جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شد


2 تیم هلال احمر یزد به جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شد

یزد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 2 تیم عملیاتی امدادی همراه با تجهیزات مورد نیاز به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شد. 

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این جمعیت، محسن حرازی‌زاده یزدی افزود: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده این تیم‌ها اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش قرار دارد، ادامه داد: ۱۰ نیروی عملیاتی و امدادی با ۱۰ دستگاه موتور تخلیه آب، ۲ دستگاه خودروی عملیاتی به منطقه اعزام شد.

این مسئول گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می پردازند.

حرازی‌زاده، شماره حساب ۱۵۰۰۰۰۰۱۴۹ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۵۳۰۱۷۶۸۲ نزد بانک ملت و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۳* را برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اعلام کرد و از مردم نیکوکار استان دارالعباده یزد خواست هرچه سریع‌تر به پویش یاری هموطنانشان در استان‌های کرمان، فارس، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بپیوندند.

روز گذشته اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل ۲ هزار تخته موکت ( با سه کامیون فوسو و یک دستگاه کامیون بنز) به استان فارس و سه هزار و ۴۰۰ تخته پتو با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال و بختیاری و پنج دستگاه موتور پمپ آب (کف‌کش سه اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند