ون «اینرودز» بهمن‌ معرفی شد


ون «اینرودز» بهمن‌ معرفی شد

گروه بهمن مشخصات فنی ون تجاری اینرودز را روی وب‌سایت خود قرار داد. گفته می‌شود  این ون کاروتجاری با اهداف باربری به‌زودی به فروش خواهد رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه بهمن مشخصات فنی ون تجاری اینرودز را روی وب‌سایت خود قرار داد. گفته می‌شود این ون کاروتجاری با اهداف باربری به‌زودی به فروش خواهد رسید. بهمن Inroads به‌عنوان نسخه کارگو و ایرانیزه دانگ‌فنگ C35 شناخته می‌شود که با برخی تغییرات ظاهری و فنی آماده حضور در جاده‌های کشور شده است. باتوجه به ابعاد این ون کاروتجاری، کاربرد اصلی اینرودز در باربری‌های شهری، مجموعه‌های خدماتی، خدمات استارت‌آپی و... خواهد بود.
ون بهمن اینرودز از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که قدرت 105اسب‌بخار و گشتاور 140نیوتون‌متر را تولید می‌کند. ون اینرودز طول 4.5 متر دارد و ارتفاع آن ۲ متر اعلام شده، همچنین عرض این ون کاروتجاری یک متر و ۶۸ سانتی‌متر است. فضای بار اینرودز ۲۶۳۰ در ۱۴۸۰ در ۱۳۰۰ میلی‌متر بوده و می‌تواند فضای مناسبی را در اختیار مشاغل قرار دهد.
جرم خالص بهمن اینرودز ۱۲۸۵ کیلوگرم است و می‌توان ۷۲۵ کیلوگرم بار مجاز را با ابعاد کلی 5.1 متر مکعب در آن قرار داد.
احتمال داده می‌شود در هفته‌های آتی، گروه بهمن ون Inroads را با قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند.
هدف اصلی فروش برای این خودرو، استفاده در مشاغل و کسب‌وکارهای مرتبط با باربری است. اینرودز یک ون کاروتجاری با اهداف باربری های سبک است و نمونه ایرانیزه دانگ فنگ C35 کارگو به حساب می‌آید.
بهمن اینرودز از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی برخوردار است که توان را به محور عقب این ون شهری می‌رساند.
ون Inroads به دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها و... مجهز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان