مربی اسبق تیم ملی: تغییر در فدراسیون تکواندو نیاز بود


مربی اسبق تیم ملی: تغییر در فدراسیون تکواندو نیاز بود

تهران- ایرنا- مربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو به تغییرات نیاز داشت و مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار این رشته المپیکی است.

«علی‌محمد بسحاق» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص انتخاب «هادی ساعی» بعنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: مجمع خوب برگزار شد، هرچند برخی آرای قطعی ساعی مثل سه باشگاه را در آخرین لحظه حذف کردند.

وی در خصوص اینکه تکواندو در سال‌های ابتدایی حضور سیدمحمد پولادگر عملکرد درخشانی داشت اما با گذر زمان روی نوار ناکامی حرکت کرد، توضیح داد: پولادگر مدیریت ورزشی نداشت. به‌عنوان مربی تیم ملی حدود ۱۲ سال فعالیت کردم اما وی کلا پنج بار به اردو نیامد. فراری دادن قهرمانان و پیشکسوتان یکی دیگر از عوامل مهم بود. مربی تیم ملی بودم و با ایشان کار کردم اما بدون هیچ دلیل کنار گذاشته شدم که این اتفاق اصلا اهمیتی برای فردی نداشت. همچنین قهرمانان و مربیان دلگرمی نداشتند و مساله جذب کننده‌ای در فدراسیون نبود.

وی گفت: مطمئن باشید از این پس تکواندو، فدراسیون دموکرات خواهد بود تا همه در خصوص مسیر پیش‌رو نظر بدهند.

بسحاق در خصوص مسیر سخت تکواندو ایران برای موفقیت در المپیک پاریس، اظهار داشت: قطعا این دو سال و نیم کار ساعی و تیمش خیلی سخت است. تکواندو یک ویرانه است اما با همدلی و تلاش قطعا می‌تواند در المپیک مدال بگیرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو روز چهارشنبه برگزار شد و هادی ساعی با کسب ۲۹ رای رئیس جدید این فدراسیون المپیکی لقب گرفت. پولادگر هم ۲۷ رای کسب کرد.

پولادگر پیش از این حدود ۲۱ سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک