تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 با چهره‌ای جدید رونمایی شد


تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 با چهره‌ای جدید رونمایی شد

شعبه تویوتا در اروپا به تازگی از نسخه جدید تویوتا هایلوکس GR اسپرت 2022...

شعبه تویوتا در اروپا به تازگی از نسخه جدید تویوتا هایلوکس GR اسپرت 2022 برای بازار این منطقه رونمایی کرده است. این خودرو از ظاهر جدید و سیستم تعلیق اصلاح شده بهره‌مند است و صرفا به مشتریان اروپایی فروخته خواهد شد. این نسخه با الهام از تویوتا هایلوکس ویژه رالی داکار طراحی شده است.

تویوتا هایلوکس GR اسپرت 2022 ویژه بازار اروپا با جلوپنجره مشبک G‌ شکل از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود که این جلوپنجره به رنگ مشکی براق طراحی شده است. در صورتی که تیپ فول آپشن این خودرو را خریدرای کنید، چراغ‌های تمام LED‌ نیز در دسترس شما قرار خواهند گرفت. این تغییرات سبب می‌شوند تا هایلوکس GR اسپرت مخصوص اتحادیه اروپا از نظر بصری با مدل اختصاصی JDM و مدل تایلندی هایلوکس Revo GR-Sport که چند ماه پیش رونمایی شدند، متمایز باشد.

در نمایه، چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی که در لاستیک‌های همه‌جانبه پوشیده شده‌اند، دارای روکش مشکی هستند و ماشین‌کاری شده‌اند. رینگ و لاستیک تمام مشکی در ترکیب با گلگیر پلاستیکی، درپوش آینه‌های مشکی و پله‌های کناری ظاهری جذاب را برای هایلوکس اروپایی مهیا کرده‌اند.. نشان‌های GR Sport روی جلوپنجره، درهای جلو و درب عقب اضافه شده‌اند که تغییرات را کامل می‌کند.

تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 با چهره‌ای جدید رونمایی شدتویوتا هایلوکس GR اسپرت 2022

در داخل، تویوتا یک جفت صندلی اسپرت با مارک GR Sport با روکش چرم مشکی و جیر مصنوعی با سوراخ‌ها و دوخت‌های قرمز اضافه کرده است. نشان GR Sport نیز روی کفپوش، دکمه استارت-استاپ و به عنوان یک طرح گرافیکی خوشامدگویی بر روی صفحه نمایش وجود دارد.

مانند تمامی اعضای خانواده GR Sport، هایلوکس اروپایی نیز از سیستم تعلیق ارتقا یافته برخوردار است. شوک‌گیرهای تک لوله‌ای جدید و فنرهای سیم پیچ سفت شده جلو با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده‌اند که تغییرات را برجسته می کند. در عقب، هایلوکس GR اسپرت ساختار فنر شمش را حفظ کرده است. بنابراین، ظرفیت بار یک تنی و ظرفیت بکسل 3.5 تنی (ترمزدار) بدون تغییر در نسخه اروپایی نیز قابل دسترسی خواهند بود.

زیر کاپوت هایلوکس اروپایی، همان موتور 2.8 لیتری چهار سیلندر توربودیزل با قدرت 201 اسب بخار (150 کیلووات / 204 اسب بخار) و گشتاور 368 پوند فوت (500 نیوتن متر) وجود دارد که با فیس لیفت 2020 معرفی شد. انتقال نیرو در هایلوکس اروپایی نیز از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با شیفترهای پدال و با کمک دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک استاندارد به هر چهار چرخ صورت می‌گیرد. این خودرو در تابستان 2022 وارد نمایندگی‌های تویوتا در اروپا خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا