آغاز مراسم‌های تشییع و تدفین 9 شهید در فارس


آغاز مراسم‌های تشییع و تدفین 9 شهید در فارس

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تشییع پیکرهای 9 تن از شهدای دوران دفاع مقدس که اخیرا تفحص و شناسایی شده‌اند، در نقاط مختلف فارس آغاز شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۹ تن از شهدای دفاع مقدس که اخیرا تفحص شده‌اند صبح پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در شیراز و شماری از شهرهای استان فارس، آغاز شده است.

طی روزهای گذشته، مراسم‌های مختلف وداع با شهدا در سطح استان فارس برگزار و صبح امروز نیز برنامه تشییع و تدفین این شهدا در شهرهای شیراز، کازرون، قیروکارزین و... آغاز شده است.

از میان ۹ شهید منتقل شده به استان فارس، ۴ شهید شناسایی شده‌اند که مراسم تشییع و تدفین آنها در زادگاهشان انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امروز پیکر مطهر یک شهید گمنام در پارک علم و فناوری استان فارس، یک شهید گمنام در محل پدافند هوایی کمیل سپاه در سیاخ دارنگون، پیکر مطهر شهید کنعانی حقیقی در گلزار شهدا و پیکر مطهر شهید گمنام در پادگان نیروی دریایی سپاه، تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم تشییع پیکرهای شهدا در شیراز، صبح امروز و همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) با برگزاری مراسم دعا و مداحی و عزاداری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آغاز شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر بسیجی شهید حبیب‌الله حقیقی و بسیجی شهید علی‌اصغر شهبازی در شهرستان قیروکارزین، شهید معین‌الدین کهن فتح‌آبادی در شهرستان خفر و شهید پاسدار فیض‌الله کنعانی حقیقی ۱۹ ساله فرزند طاری وردی در شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین طبق اعلام مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس طی این ایام هویت شهید جمال جعفرزادگان متولد سال ۴۴ از جهرم که پارسال همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان بافق یزد به عنوان شهید گمنام دفن شده بود، مشخص شده است.

آغاز مراسم‌های تشییع و تدفین 9 شهید در فارس

آغاز مراسم‌های تشییع و تدفین 9 شهید در فارس

آغاز مراسم‌های تشییع و تدفین 9 شهید در فارس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق