سیره عملی فاطمه زهرا (س) سد محکمی مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است


سیره عملی فاطمه زهرا (س) سد محکمی مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است

ایلام- ایرنا - مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت اظهار داشت: ابعاد وجودی و سیره عملی حضرت زهرا (س) باید برای مردم به ویژه نسل جوان با توجه به انحرافات شکل گرفته از سوی دشمنان و هجمه فرهنگی تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در همه امور یک شخصیت برجسته و متعالی است و در دوران کوتاه عمر خویش بهترین درس های زندگی را برای جهان بشر به یادگار گذاشته است.

وی افزود: ایشان در دوره نوجوانی بهترین فرزند که غمخوار و همدرد پدر بود، در زمان زندگی مشترک بهترین همسر و همراه برای امیرالمومنین علی (ع) و در تربیت فرزندان بهترین مادر بود.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت یادآور شد: همچنین خطبه های حضرت زهرا (س) در دفاع از حق خویش در فدک و دفاع از حق امامت نشان از فعالیت این بانوی بزرگ در امور سیاسی و اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام محمدیان تاکید کرد: با بررسی بیشتر زوایای زندگی آن حضرت به ویژه ساده زیستی و تربیت صحیح فرزندان می توان از ایشان الگوبرداری کرد زیرا این بانوی بزرگ می تواند الگو و اسوه همه مردم اعم از زن و مرد باشد.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی نیاز دارد بیش از هر زمانی فلسفه وجودی و ابعاد و ویژگی های این بزرگوار را بررسی و در جامعه تبیین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز