بیشترین بارش خراسان رضوی در فریمان با 38 میلیمتر بوده است


بیشترین بارش خراسان رضوی در فریمان با 38 میلیمتر بوده است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان باران و برف استان طی 24 ساعت گذشته در شهرستان فریمان با 23 میلیمتر بارندگی باران و 15 سانتی متر ارتفاع برف بوده است.

آیدا فاروقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت در تمامی شهرستانهای خراسان رضوی باران باریده است و در ۶ شهرستان نیز برف به زمین نشسته است.
وی اضافه کرد: پس از فریمان بیشترین بارش در شهرستانهای گناباد و رشتخوار با ۱۹ میلیمتر و همچنین در تربت جام با ۱۷ میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان بارش مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.
فاروقی افزود: پس از فریمان بیشترین ارتفاع برف به ترتیب در شهرستانهای گناباد، خوشاب، نیشابور، تربت حیدریه و قوچان به میزان یک تا ۱۰ سانتی متر به زمین نشسته است.
وی اضافه کرد: بارشهای برف و باران به صورت پراکنده تا عصر امروز در خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید امشب و صبح فردا جمعه در مناطقی از استان پیش بینی شده است.
فاروقی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی از فردا جمعه گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد پنج درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روزهای جمعه و شنبه به ترتیب به هفت و ۱۲ درجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر