طعنه نادال به جوکوویچ پس از بازداشت شدن مرد صرب توسط پلیس مرزی استرالیا


طعنه نادال به جوکوویچ پس از بازداشت شدن مرد صرب توسط پلیس مرزی استرالیا

تهران- ایرنا- «رافائل نادال» با ابراز تاسف برای «نواک جوکوویچ» به دلیل ممانعت دولت استرالیا از صدور روادید برای وی، گفت که رقیب اصلی مرد اسپانیایی، از عواقب حضور در اُپن استرالیا بدون واکسیناسیون آگاه بوده است.

به گزارش ایرنا، تنیسور ۳۴ ساله صربستانی امروز(پنجشنبه) در بحبوحه سیل اعتراضات به تصمیم اعطای معافیت پزشکی از تزریق واکسن کرونا به وی برای حضور در مسابقات تنیس اُپن استرالیا، توسط پلیس مرزی بازداشت شد.

جوکوویچ که تاکنون ۹ بار اُپن استرالیا از جمله سه دوره اخیر آن را تصاحب کرده‌ است، در هتلی در ملبورن در قرنطینه تحت‌الحفظ بوده و در این فاصله، وکلای وی بدنبال دستور موقت و فوری علیه بازگردانده شدن وی به کشورش هستند.

نادال که باوجود واکسیناسیون، ماه گذشته به کرونا مبتلا شد می‌گوید که رقیب وی از عواقب تصمیمش برای واکسن نزدن آگاه بوده است.

وی در این باره گفت: من دو دُز واکسن زده بودم و باز هم مبتلا شدم. اگر واکسن بزنید برای بازی کردن در اینجا(استرالیا) مشکلی نخواهید داشت و این تنها موضوع آشکار و بدیهی است. به نظر من دنیا به اندازه‌ کافی از این ویروس آسیب دیده که از تصمیم بگیرد از مقررات تبعیت «نکند.»

نادال افزود: او تصمیمش را گرفت و هرکسی مختار است که تصمیم دلخواه خود را بگیرد اما عواقب آن را هم باید بپذیرد. البته از شرایط پیش آمده خوشحال نیستم. به نوعی برای او تاسف می‌خورم اما در عین حال، او از ماه‌ها پیش از شرایط آگاهی داشته و تصمیم خودش را گرفته است. به حرف پزشکان باور دارم و اگر آنها می‌گیوند که واکسن الزامی است، باید واکسن را تزریق کنیم.

جوکوویچ که علنا از واکسیناسیون اجباری انتقاد کرده است، از برملا کردن شرایط ایمنی بدنی خود سر باز زده و گفته است که برای حضور در استرالیا، معافیت پزشکی دریافت کرده است.

رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا از ۲۷ دی تا دهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان