خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگری


خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگری

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی مصر قصد دارد پس از اتمام دوران حضورش در مصر، از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

به گزارش ایرنا، نشریه اسکای اسپورت عربی خبر داد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر پس از رسیدن به اهدافش با فراعنه، از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

در این خبر آمده است: کارلوس کی‌روش روز گذشته با وزیر ورزش مصر نشستی را برگزار کرد و پس از این نشست آنها را از تصمیم خود برای بازنشستگی مطلع ساخته است. او اعلام کرده که پس از قطعی کردن راهیابی مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به صورت رسمی بازنشتگی خود را اعلام خواهد کرد.

کی‌روش پس از مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ پس از ۸ سال حضور در ایران و راهیابی به دو دوره جام جهانی، ایران را به مقصد کلمبیا ترک کرد اما در این تیم موفق نبود و تنها پس از کمتر از یکسال برکنار شد. این مربی پرتغالی که سابقه هدایت رئال مادرید و تیم ملی کشورش را در کارنامه دارد، حدود ۳ ماه قبل به عنوان سرمربی مصر اعلام شد.

حتی در این بین و پس از جدایی اولی گونار سولسشر از هدایت شیاطین سرخ نام او در بین گزینه های هدایت سرخپوشان اولدترافورد مطرح شد اما هرگز این اتفاق نهایی نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش