تقاضای هادی ساعی برای بازگشت اهالی تکواندو به خانه


هادی ساعی با انتشار یادداشتی از اهالی خانواده تکواندو دعوت کرد برای بازگشت این رشته به روزهای اوج به خانه بازگردند. به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو روز...

هادی ساعی با انتشار یادداشتی از اهالی خانواده تکواندو دعوت کرد برای بازگشت این رشته به روزهای اوج به خانه بازگردند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو روز گذشته برگزار شد و هادی ساعی با کسب 29 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخابات شد.

پرافتخارترین المپین ورزش ایران و رئیس جدید فدراسیون تکواندو با انتشار متن ضمن تقدیر از جامعه تکواندو، خواستار وفاق و همدلی همه اهالی خانواده تکواندو برای بازگشت به روزهای اوج شده است.

متن یادداشت هادی ساعی را در زیر می‌خوانید:

به نام خداوند بخشنده مهربان

عرض سلام و ادب خدمت بزرگان تکواندو

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم، خانم فاطمه زهرا(ع) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ بدینوسیله از تک تک اعضای مجمع تکواندو که به اینجانب اعتماد کرده و سکان هدایت رشته این رشته المپیکی و پرافتخار را به بنده سپردند تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین از همه پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان ، داوران، اهالی تکواندو و اصحاب رسانه که در این مدت کنار بنده بودند صمیمانه تشکر می کنم.
پر واضح است که موسم انتخابات تمام شده و فصل همدلی و وفاق برای ساختن آینده ای روشن و بازگشت به روزهای اوج در فضای دوستانه و به دور از هر گونه بی اخلاقی فرا رسیده است.

رجا واثق داریم راه سختی پیش رو بدون مشارکت کارشناسان، بزرگان و قهرمانان تکواندو نتیجه بخش نخواهد بود. از همین رو از همه عزیزان دعوت می‌کنم برای رسیدن به این اهداف و موفقیت‌های بزرگ به خانه خود، فدراسیون تکواندو آمده و یاری‌رسانی اینجانب باشند.

فرزند کوچک تکواندو
هادی ساعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید