عکسی از تندیس سردار شهید سلیمانی در شهرکرد


عکسی از تندیس سردار شهید سلیمانی در شهرکرد

روز گذشته چهار‌شنبه 15 دی 1400 به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها و با حضور جمعی از مسئولان از تندیس شهید سردار سلیمانی در شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تندیس ایشان در شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) نصب و رونمایی شد.

محمدتقی جاپلقی در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید سلیمانی گفت: این تندیس در ارتفاع ۶ متر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط یکی از هنرمندان کشوری ساخته شده است.

شهردار شهرکرد افزود: تندیس شهید سلیمانی نماد استکبارستیزی و همچنین نماد فرهنگی شهر شهرکرد است که امروز در میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) نصب و از آن رونمایی شد.

عکسی از تندیس سردار شهید سلیمانی در شهرکرد

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن مسیر معنوی حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز ادامه مسیر سردار دل‌ها، وظیفه همه و به‌ویژه مسئولان است.

جاپلقی با تأکید بر پاسداشت مجاهدت‌های سردار سلیمانی و کسانی که امنیت این کشور را تأمین می‌کنند، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی هم باید وارد میدان شوند و سبک و سیره زندگی و مبارزات شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی