پایان عصر آتا در تبریز؛ پرداخت هزینه قپی های زنوزی از جیب ملت!


پایان عصر آتا در تبریز؛ پرداخت هزینه قپی های زنوزی از جیب ملت!

در روزهای نه چندان دور مالک متمول حالا دیگر سابق تراکتوری ها که لقب آتا را از سوی پرشورها یدک می کشید از ساخت استادیوم اختصاصی و هتل و چه و چه سخن می گفت، وعده های رنگارنگی که البته همان روزها هم پیش بینی سرانجام اش دشوار نبود.در نهایت نیز آقای زنوزی سرانجام پس از در کردن قوپی های گوناگون و رنگارنگ باشگاه تراکتورسازی ایران تبریز را با انبوهی از...

نواندیش- رضا امیری: در روزهای نه چندان دور مالک متمول حالا دیگر سابق تراکتوری ها که لقب آتا را از سوی پرشورها یدک می کشید از ساخت استادیوم اختصاصی و هتل و چه و چه سخن می گفت، وعده های رنگارنگی که البته همان روزها هم پیش بینی سرانجام اش دشوار نبود.

در نهایت نیز آقای زنوزی سرانجام پس از در کردن قوپی های گوناگون و رنگارنگ باشگاه تراکتورسازی ایران تبریز را با انبوهی از بدهی های میلیاردی به صنایع مس سونگون واگذار کرد.

پایان عصر آتا در تبریز؛ پرداخت هزینه قپی های زنوزی از جیب ملت!


شاید فقط در فوتبال عجیب و غریب ایران شاهد چنین چیزی باشیم که فردی این چنین مالکیت یک باشگاه را بر عهده بگیرد از انواع و اقسام مزایای آن استفاده کند و سپس بدون هیچ حساب و کتابی باشگاه را با صدها میلیارد بدهی رها کند! در این بین چه کسی است که از این آقا حسابرسی کند که این بدهی ها از کجا آمده و چرا الان هزینه این بدهی ها باید از جیب ملت ایران پرداخت شود؟!

تجربه ناموفق خصوصی سازی تراکتورسازی نیز بار دیگر بر ناکارآمدی ساختار فوتبال ما صحه گذاشت و نشان داد که در این شرایط واگذاری باشگاه ها چه تبعاتی دارد. در شرایطی که فوتبال ما هیچ آورده ای ندارد منطقی نیست که هیچ شخصی تقاضای خرید باشگاه ها را داشته باشد مگر اینکه بخواهد از کنار آن استفاده ها لازم را برده و در نهایت هم با انبوه بدهی ها آن را رها کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)