55 راه روستایی خراسان جنوبی خسارت دید


55 راه روستایی خراسان جنوبی خسارت دید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بر اثر بارندگی‌های یک هفته گذشته 55 راه روستایی استان خسارت دید که پاکسازی اولیه این محورها از گل و لای و بهسازی و ترمیم آسیب دیدگی‌ها انجام شد.

اسدالله جلال‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات انجام شده در حال حاضر تردد به صورت روان در تمام محورهای استان جریان دارد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: همچنین به علت بارندگی‌های اخیر به ۲۵۹ دستگاه پل و ابنیه فنی در راه‌ها استان خسارت وارد شده است.

جلال‌زاده عنوان کرد: در این بارندگی‌ها یک هفته گذشته به بیش از ۹۵ خودرو در طول راه‌های بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری استان امدادرسانی شد و ۵۵ نفر از مسافران در راهدارخانه‌ها اسکان یافتند.

وی گفت: با شروع بارندگی‌ها در استان تمام عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت آماده‌باش کامل بودند و اقدامات لازم را برای رفع مسدود بودن راه‌ها انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه بارش برف در گردنه‌های برفگیر در پنج شهرستان و بارش باران در چهار شهرستان دیگر را داشتیم، در مجموع ۳۰ درصد راه‌های استان از بارش‌ها تاثیر گرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه بازگشایی محورهای شریانی و اصلی خراسان جنوبی انجام شد.

جلال‌زاده بیان کرد: در یک هفته گذشته بیش از ۱۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۲۱۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود سه هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک به برف‌روبی، پاکسازی و شن و نمک پاشی ۴۳۰ کیلومتر از انواع راه‌های استان پرداختند.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری همچنان در حالت آماده باش هستند و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال رصد و بررسی مستمر هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا