جوایز 40 میلیون دلاری در لیگ قهرمانان آسیا


جوایز 40 میلیون دلاری در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه اماراتی الاتحاد مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز دوره قبلی از رقابت های لیگ قهرمانان را به 40 میلیون دلار رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اماراتی الاتحاد مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جوایز این پیکارها را افزایش داده است. در نسخه سال 2021 که با قهرمانی الهلال به پایان رسید، مجموع جوایز اهدا شده 40 میلیون دلار بوده است.

این در حالی است که در نسخه سال 2020 جمع جوایز اهدایی 30 میلیون دلار و در نسخه سال 2019 نیز جوایزی به میزان 25 میلیون دلار بین تیم ها تقسیم شد که در نسخه سال قبل، جوایز نقدی اهدا شده رشد 10 میلیون دلاری پیدا کرده است.

به گزارش الاتحاد، کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها جوایز مالی به تیم های شرکت کننده را افزایش داد بلکه بیش از 7.4 میلیون دلار را برای فدراسیون میزبان در مرحله گروهی در نظر گرفت.

ارزش میزبانی هر کدام از گروه های لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، در حدود نیم میلیون دلار بود، اما در نسخه 2021 به یک میلیون دلار افزایش یافت. پیگیری های روزنامه الاتحاد نشان می دهد که پاداش میزبانی مرحله گروهی در نسخه آتی سال 2022 همچنان یک میلیون دلار باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022