قابلیت فید زمانی به اینستاگرام می آید


قابلیت فید زمانی به اینستاگرام می آید

ویژگی فید زمانی که مدتی قبل توسط رئیس اینستاگرام معرفی شده بود، در حال آزمایش است.

باشگاه خبرنگاران جوان -در ماه دسامبر، آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که اینستاگرام در حال برنامه ریزی برای معرفی مجدد فید زمانی است.

به نقل از macrumors؛ پس از اعلام موسری مبنی بر معرفی مجدد قابلیت فید زمانی، اکنون این شبکه اجتماعی محبوب به طور رسمی گزینه‌های فید زمانی را آزمایش می‌کند. بنابر گفته‌های موسری، به زودی سه گزینه مختلف برای نمایش پست‌ها در دسترس خواهد بود. فید «صفحه اصلی» تجربه فعلی اینستاگرام خواهد بود که امروز در دسترس است و محتوایی در آن نمایش داده می‌شود که طبق محاسبات این پلتفرم کاربران بیشتر به دیدن آن تمایل دارند.

فید «موارد دلخواه» شامل لیستی از حساب‌های تعیین شده توسط کاربر است که نشان دهنده پست حساب‌هایی است که کاربران آن‌ها را از پیش انتخاب کرده اند تا مطمئن باشند که هیچ محتوایی را از دست نخواهند داد.

فید "دنبال کردن" لیستی از پست‌های زمانی را از هر حسابی که یک کاربر اینستاگرام دنبال می‌کند، به ترتیب زمانی ارائه می‌دهد. موسری گفت که اینستاگرام در گزینه Home به مرور زمان حساب‌های پیشنهادی بیشتری را به کاربران نشان خواهد داد که نسبت به این گزینه تفاوت زیادی دارد.

قابلیت فید زمانی به اینستاگرام می آید

به گفته موسری، اینستاگرام می‌خواهد نحوه مشاهده محتوا را برای کاربران آسان‌تر کند. ویژگی نمایش پست‌ها براساس فید زمانی، در حال حاضر برای برخی از حساب‌ها در حال آزمایش است و طی دو هفته آینده در دسترس دیگر کاربران قرار خواهد گرفت. پس از دوره آزمایش بتا، اینستاگرام قصد دارد ویژگی فید زمانی را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی کرده و به صورت رسمی معرفی و در اختیار همه کاربرانش قرار دهد.

بیشتر بخوانید

اینستاگرام قابلیت‌های نسخه ۲۰۲۲ را معرفی کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟