الگو برداری از اکوسیستم اپل در طراحی پروژه Better Together


الگو برداری از اکوسیستم اپل در طراحی پروژه Better Together

طبق گزارش ها، گوگل قصد دارد تا یکپارچگی اکوسیستم را با الهام از اکوسیستم اپل به محصولاتش اضافه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - پروژه بعدی گوگل این است که اکوسیستم خود را بیشتر شبیه اکوسیستم اپل کند. شرکت گوگل در تلاش است تا یکپارچگی اکوسیستم به سبک اپل را به خانواده دستگاه‌ها و سرویس‌های خود بیاورد. این کار برای بهبود کارایی همزمان محصولات انجام می‌شود.

به نقل از appleinsider، پروژه جدید گوگل با نام Better Together در جریان CES ۲۰۲۲ معرفی شد؛ ویژگی‌های این طرح شامل توانایی جفت کردن سریع و آسان هدفون‌های بلوتوثی با دستگاه‌های اندروید، گزینه باز کردن قفل مدل‌های جفت شده اندروید یا کروم بوک با ساعت هوشمند Wear OS ۳ است. این قابلیت برای مدتی یکی از ویژگی‌های اپل واچ بوده است.

الگو برداری از اکوسیستم اپل در طراحی پروژه Better Together

به گفته مسئولان گوگل اشتراک‌گذاری محتوا در دستگاه‌های اندرویدی و Chromebook آسان‌تر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مشابه AirPods اجازه اتصال خودکار دستگاه مورد استفاده کاربر را به هدفون‌های بلوتوثی گوگل می‌دهد. همچنین کاربران می‌تواند محتوای صوتی را به برند‌های دیگر از جمله بلندگو‌های هوشمند Bose و نوار‌های صوتی ارسال کنند. امکان ادغام گوشی‌های هوشمند اندرویدی با لپ‌تاپ‌های ویندوزی نیز فراهم شده است. جفت شدن سریع و همگام‌ سازی پیام‌های متنی در دستگاه‌های Acer و HP در اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. ویژگی‌های جدید روی دستگاه‌های دیگر مانند Android TV‌ها نیز عرضه خواهند شد.

الگو برداری از اکوسیستم اپل در طراحی پروژه Better Together

بیشتر بخوانید

گوگل پتنت گوشی جدید خود را ثبت کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...