مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد + فیلم


مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد + فیلم

شرکت Dell برای راحتی کار علاقه‌مندان به برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی یک مانیتور جدید را تولید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت دل به تازگی مانیتور جدید خود را معرفی کرده که شامل یک وب کم هوشمند ۴K در بدنه خود است؛ با داشتن چنین قابلیتی می‌توان از این نمایشگر برای کنفرانس‌های ویدئویی استفاده کرد. وجود وب کم‌ها در صفحه نمایش نوت بوک‌ها معمول است؛ اما تعبیه این ویژگی برای رایانه‌های رومیزی کمتر اتفاق می‌افتد.

به نقل از appleinsider شرکت Dell در تلاش است تا در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، مانیتور‌های جدید و باریک خود را با گزینه‌های اضافی و کاربردی عرضه کند. در بالای صفحه نمایش مانیتور جدید Dell یک برآمدگی دایره‌ای حاوی وب کم UltraSharp ۴K این شرکت وجود دارد. این دوربین از یک سنسور HDR Sony Starvis CMOS با وضوح ۴K استفاده می‌کند؛ این دوربین تجربه برگزاری یک کنفرانس ویدئویی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.

مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد + فیلم

ویژگی‌های وب کم چیست؟

این وب کم ویژگی‌های هوشمندی مانند تنظیم خودکار نور، قاب‌بندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، وضوح بالا و ویژگی‌های امنیتی هوشمند را در اختیار مخاطبان قرار می‌هد. تیمی از مایکروسافت نیز ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی، تنظیمات آسان حالت بی‌صدا، فعال و غیرفعال کردن دوربین با afeShutter و میکروفون‌های داخلی با آرایه دوگانه با لغو اکو و بلندگو‌های ۱۴ واتی را به وب کم دل اضافه کرده است. این صفحه‌نمایش اولین نمایشگر با فناوری پنل IPS Black بوده و از VESA DisplayHDR ۴۰۰ نیز پشتیبانی می‌کند. با ارائه رزولوشن بالا، ۱۰۰ درصد sRGB و ۹۸ درصد DCI-PC را پوشش داده و به ۴۰۰ نیت روشنایی می‌رسد.

مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد + فیلم

اتصالات USB-C، USB-A، پشتیبانی از DisplayPort، HDMI و یک پورت صوتی در مانیتور تعبیه شده است. همچنین قابلیت شارژ مجدد مک بوک پرو متصل با توان ۹۰ وات را دارد. با اعلام دل این مانیتور ۲۹ مارس عرضه خواهد شد؛ البته قیمت آن هنوز اعلام نشده است. نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۲ به صورت حضوری از ۳ ژانویه تا ۶ ژانویه برگزار می‌شود. در این رویداد محصولاتی نظیر Wi-Fi ۶e، HomeKit، لوازم جانبی اپل، مانیتور‌های ۸K و موارد دیگر عرضه خواهند شد.

در ادامه ویدئویی از این مانیتور را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

ایده جدید شرکت Dell برای ساخت لپ‌تاپ‌های سازگار با محیط زیست

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها