مدافعان حرم کسانی بودند که به فاطمه زهرا(س) اقتدا کردند


مدافعان حرم کسانی بودند که به فاطمه زهرا(س) اقتدا کردند

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: رزمندگان و جانبازان مدافع حرم اهل بیت(ع) افرادی بودند که به فاطمه زهرا(س) اقتدا کردند و بسیاری از آنها همچون مقتدایشان مدال شهادت را کسب کردند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد پنجشنبه شب در کنگره بین المللی جبهه مقاومت در مشهد افزود: سبک زندگی مومنانه حضرت زهرا (س) به عنوان مادر و همسری الگو، مجاهدی در حمایت از ولایت، انسانی حق شناس و دارای مرزبندی در عرصه های عقیدتی و میدان های مبارزه برای شیعیان درسهای والایی دارد.

وی ادامه داد: برخی حتی با تحصیلات آکادمیک و جایگاه های اجتماعی و تریبون های رسمی تحلیل غلط داشتند و نتوانستند وظیفه خود را بشناسند و به موقع و به هنگام در میدان حاضر شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مجاهدان جبهه مقاومت همانند حشد الشعبی عراق، حزب‌الله لبنان، حیدریون و زینبیون پاکستان،انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و همسنگران ایرانی آنها در جبهه مدافعان حرم اهل بیت(ع) در میدان حاضر شدند و به تکلیف خود عمل کردند.

کنگره بین المللی جبهه مقاومت "یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم" با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و دهها نفر از رزمندگان و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) از کشورهای یمن، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان