محسنی اژه‌ای: مسئولان وظیفه سنگینی در حفاظت از خون شهدا دارند


محسنی اژه‌ای: مسئولان وظیفه سنگینی در حفاظت از خون شهدا دارند

پارسینه: رئیس قوه قضائیه گفت: وظیفه سنگینی در حفظ و حراست خون شهدا و ایثارگران داریم، باید برای عزت، سربلندی، رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم.

محسنی اژه‌ای: مسئولان وظیفه سنگینی در حفاظت از خون شهدا دارند

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس و در گفت‌وگویی افزود: شهدای عزیز ما هستی خود را برای اسلام، جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی مردم گذاشتند و جانشان را فدا کردند که دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی باقی بماند و مردم هم ان‌شاءالله بتوانند در راه سعادت گام‌های بلندتری بردارند.

وی با اشاره به جانفشانی و ایثار شهدا گفت: ما که زنده هستیم و هر مسئولیتی برعهده داریم، وظیفه سنگینی هم در حفظ و حراست خون شهدا و ایثارگران داریم، باید برای عزت، سربلندی، رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم و اگر بتوانیم کاری کنیم که مردم در دنیا و آخرت، عزیز، مقتدر و سربلند و در رفاه و امنیت باشند، خواهیم توانست حق شهدا را ادا کنیم.

محسنی اژه‌ای با اشاره به مشکلات امروز جامعه و راه برون رفت از آن با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: دوران دفاع مقدس مشکلات بیشتر از امروز بود، مردم با صبر، مجاهدت همه‌جانبه و تلاش توانستند از مشکلات عبور کنند. با همان روحیه جهاد، ایمان، استعانت از خداوند و همکاری و وحدت می‌توانیم امروز هم از مشکلات عبور کنیم.

وی گفت: از خدا و شهدا شفاعت می‌طلبیم تا نزد خداوند عاقبت بخیر باشیم و بتوانیم در مسئولیت خطیری که داریم انجام وظیفه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...