یاد و خاطره‌ی شهدا، زندگی‌ساز است/ سبک زندگی شهدا، درس زندگی است


یاد و خاطره‌ی شهدا، زندگی‌ساز است/ سبک زندگی شهدا، درس زندگی است

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: یاد و خاطره‌ی شهدا، زندگی‌ساز است.

دکتر علی نظری که به همراه اعضای هیئت رئیسه در محل گلزار سه شهید والامقام گمنام دانشگاه لرستان حضور یافته بود، بیان کرد: روزهایی همچون روز شهدای دانشجو از جمله ایام‌الله هستند که همواره بایستی گرامی داشته شوند.

وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز، برای همه ما، زندگی‌ساز است.

نظری ادامه داد: اگر شهیدی همچون شهید علم‌الهدی با تعداد دیگری از دانشجویان، دست به خلق حماسه هویزه می‌زند به این خاطر است که به آیندگان یادآوری کند که زیست شما همچون زیست و زندگی شهدا باشد؛ زیست علوی، زیستی است همانند زندگی شهیده اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و همگی باید تلاش کنیم راه شهداء را ادامه بدهیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان تاکید کرد: سبک زندگی شهدا برای همه ما دانشگاهیان شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و یاوران علمی (کارکنان)، درس زندگی است.

سرپرست دانشگاه لرستان اضافه کرد: بسیاری از شهدای سرافراز، در زمانی که در دوره‌ی نوجوانی و جوانی بودند و می‌توانستند از نظر مالی و مادی، زندگی خود را سامان بدهند در راه جهاد، دست از زندگی مادی کشیدند و جان خویش را برای دفاع از ارزش‌های اسلام، فدا کردند.

نظری تصریح کرد: برای زندگی حال و آینده‌ی ما، بایستی آرمان‌های شهداء، ملاک عمل قرار گیرد و در نهایت براساس تداوم راه شهیدان سرافراز به تمدن‌نوین اسلامی برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، یاد و خاطره ۱۱۰ شهید دانشجوی لرستان و ۶۳۰۰ شهید استان را گرامی داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا