درج علامت SOS روی برف ناجی دو نوجوان شد


درج علامت SOS روی برف ناجی دو نوجوان شد

نوشتن علامت SOS روی برف جان دو نوجوان ناپدیدشده در برف و کولاک را نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو نوجوان ناپدید شده که به مدت ۴۸ ساعت در برف و کولاک سرگردان بودند با نوشتن "SOS" روی برف نجات یافتند. این دو نوجوان ۱۹ ساله دو روز پس از گزارش ناپدیدشدن آنها در ۳۱ دسامبر پیدا شدند. این دو در نزدیکی کوه سواستیکا در نزدیکی جنوب شرقی یوجین در ایالت اورگن پیاده روی می‌کردند و قرار بود که در تاریخ ۲۹ دسامبر بازگردند. کوهنوردی آن‌ها از روز کریسمس آغاز شده و قرار بود در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. با این حال و به گزارش The Oregonian این دو پس از آنکه نتوانستند از کوهپیمایی خود در کوه سواستیکا بازگردند مفقود شدند.

با این حال و پس از اطمینان از مفقودشدن این دو نوجوان عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها آغاز شد. گروه‌های جستجوگر توسط کلانتر شهرستان لین در شب سال نو برای یافتن مردان جوان اعزام شدند. بارش برف سنگین و کولاک شدید مانعی بزرگ در عملیات جستجو به شمار می‌رفت. در این عملیات جستجو خدمه هلی کوپتر گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا نیز برای یافتن نوجوان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

تصمیم ساده ای که زندگی پسر نوجوان را نجات داد!

۴۸ ساعت پس از گزارش ناپدید شدن نوجوانان، امداگران پس از مشاهده پیام SOS که روی برف نوشته شده بود توانستند آنها را پیدا کنند. این دو نوجوان با درج علامت SOS بزرگرتین سرنخ از محل پناهگاه خود را در اختیار نجات گران قرار دادند. جستجو برای یافتن کوهنوردان جوان همچنین منجر به نجات دو مرد دیگر سرگردان توسط امدادگران شد.

درج علامت SOS روی برف ناجی دو نوجوان شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !