سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به‌کار کرد


گروه استان‌ها- ایام دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت آیین افتتاح سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای حاج قاسم برگزار شد.

سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به‌کار کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ایام دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین افتتاح سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای حاج قاسم برگزار شد.

در این آیین محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان با بیان اینکه خدا را شاکریم که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها میزبان جمعی از هنرمندان از سراسر کشور هستیم اظهار داشت: جشنواره تئاتر سردار آسمانی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

مدیرکل ارشاد استان کرمانبا اشاره به اینکه امروز کرمان رنگ و بوی الهی و شهدایی گرفته و روح حاج قاسم بر دل‌ها حاکم است گفت: استقبال خوبی از جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی شده است.

وی با عنوان بالغ بر 246 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد 135 اثر در حوزه تئاتر خیابانی، 71 اثر نمایشنامه نویسی و 41 اثر در بخش رادیو نمایش ارسال شده است افزود: از 21 استان کشور در این دوره از جشنواره در کرمان حضور دارند.

علیزاده با بیان اینکه 16 گروه اجرای بخش خیابانی دارند و 31 اجرای خیابانی در سطح شهر کرمان اجرای عمومی می‌شود گفت: در مجموع میزبان 170 نفر از هنرمندان و عوامل برگزاری جشنواره در شهر کرمان هستیم که از تمام نهادها و ادارات استان که در برگزاری جشنواره همکاری کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد