وزیر کشور: دولت با تمام توان پشتیبان سیل زدگان بیرم فارس است


وزیر کشور: دولت با تمام توان پشتیبان سیل زدگان بیرم فارس است

لارستان- ایرنا- وزیرکشور 17دی ماه 1400 از مناطق و روستاها و شهر سیل زده بیرم لارستان فارس بازدید کرد و به مردم و کشاورزان و دامداران نگران این منطقه اطمینان داد که دولت و شخص رییس جمهوری با تمام توان پشتیبان آنهاست.

احمد وحیدی در دیدار با مردم بیرم لارستان اضافه کرد: امروز در بازدید از مناطق سیل زده بیرم با وزرای راه و شهرسازی ، کشاورزی و نیرو به صورت تلفنی صحبت و مشکلات و دردها و عمیق بودن خسارات ناشی از سیل را به آنها گوشزد کردم.

وحیدی با رصد و بررسی و بازدید میدانی از مناطق سیل زده به ویژه در روستاهای بالاده ، آبکنه و محمد قاسمی و کمال آباد و همچنین شهر بیرم از نزدیک با مشکلات و بحران به وجود آمده ناشی از سیل روزهای ۱۲ و ۱۳ دیما سال جاری در این مناطق آشنا شد.

او از روستای آبکنه و سد خاکی این روستا که سیل بخش عظمیی از آن را نابود کرده و با سرریز آب این سد زمین های کشاورزی و خانه های پایین دست نیز دچار آسیب های جدی شده بود، بازدید کرد و دستور داد که از هفته آینده کار بازسازی و اصلاح و استحکام بخشی این سد آغاز شود.

وحیدی از معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس خواست که دستگاه های متولی و خدمات رسان را برای کمک به مردم این روستا و دیگر مناطق و روستاهای سیل زده بیرم بسیج کند.

وزیر کشور با حضور در شهر بیرم سیل زده و گشت زنی از نقاط مختلف آن گفت که عمق خسارات در این شهر عمیق و بالا است و به طور حتم در هیات دولت و با وزرای مربوط عمق مشکلات و نارسایی های مردم و خساراتی که در بخش های مختلف بر منطقه تحمیل شده است را گزارش خواهد کرد.

وزیر کشور: دولت با تمام توان پشتیبان سیل زدگان بیرم فارس است

وزیر کشور از شامگاه پنجشنبه با حضور در مناطق و شهرهای سیل زده جنوب فارس و حضور در نشست شورای مدیریت بحران در جریان مشکلات و فاجعه ناشی از سیل در این شهرها آشنا شد.

سیل بیش از یک هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش های مختلف و زیرساخت ها و امر زیربنایی و همچنین منازل مسکونی مردم در شهرهای جنوبی فارس خسارت وارد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز