آیفون SE 2022 با طراحی قدیمی عرضه خواهد شد


آیفون SE 2022 با طراحی قدیمی عرضه خواهد شد

آیفون SE (2022) ظاهراً همچنان شبیه به گوشی‌های سال 2017 اپل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - در اوایل سال ۲۰۲۱، برخی شایعات از طراحی ظاهری مدرن‌تر آیفون SE بعدی خبر می‌دادند. با این حال، اکنون برخی از گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در واقع آیفون SE (۲۰۲۲) همان طراحی آیفون SE (۲۰۲۰) را خواهد داشت. البته گوشی مدل ۲۰۲۰ هم از طراحی آیفون ۸ سال ۲۰۱۷ استفاده کرده بود.

به نقل از جی اس ام آرنا، قطعاً این طراحی در دنیای امسال موبایل‌ها نامناسب به نظر می‌رسد، زیرا تقریباً همه تلفن‌ها از جمله گوشی‌های ارزان قیمت، مدل تمام صفحه دارند. البته با این حال به نظر می‌رسد خریداران آیفون SE اهمیتی نمی‌دهند که طراحی دستگاهشان چقدر قدیمی است و تا زمانی که ارزان‌ترین آیفون موجود در بازار باشد، آن را خریداری خواهند کرد، البته نکته مثبت در مدل امسال این است که از فناوری ۵G استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود در سال ۲۰۲۴، آیفون SE باید طراحی شبیه آیفون XR و آیفون ۱۱ را داشته باشد، فقط با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر. همچنین از فناوری Face ID بهره‌مند نخواهد شد، اما ظاهراً با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور عرضه می‌شود. دو سال دیگر، چنین امکاناتی را در iPhone SE دریافت خواهید کرد.

آیفون SE 2022 با طراحی قدیمی عرضه خواهد شد

بیشتربخوانید

حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون ۱۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا