ماجرای عجیب تغییر کاپیتان تیم ملی ؛ چرا کی روش بازوبند را از کریمی گرفت؟


ماجرای عجیب تغییر کاپیتان تیم ملی ؛ چرا کی روش بازوبند را از کریمی گرفت؟

علی کریمی در برنامه اینترنتی یازده به این نکته اشاره داشته است که کارلوس کی روش در حضور بازیکنان، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را از او گرفته است. نوشته ماجرای عجیب تغییر کاپیتان تیم ملی ؛ چرا کی روش بازوبند را از کریمی گرفت؟...

ماجرای عجیب تغییر کاپیتان تیم ملی ؛ چرا کی روش بازوبند را از کریمی گرفت؟

تغییر کاپیتان تیم ملی در دوران کارلوس کی روش از علی کریمی به جواد نکونام
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 | 14:30
ماجرای عجیب تغییر کاپیتان تیم ملی ؛ چرا کی روش بازوبند را از کریمی گرفت؟

علی کریمی در برنامه اینترنتی یازده به این نکته اشاره داشته است که کارلوس کی روش در حضور بازیکنان، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را از او گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای تغییر کاپیتان تیم ملی در دوران سرمربیگری کارلوس کی‌ روش یکی از سوژه‌های بحث کارشناسان برنامه اینترنتی ۱۱ بود.

به گزارش پارس فوتبال، قبل از اینکه سراغ مساله کاپیتانی برویم، به این نکته اشاره کنیم که علی کریمی هنگام صحبت درباره کارلوس کی‌روش برای اینکه نشان دهد سرمربی اسبق تیم ملی چقدر روی بازیکنانش تسلط داشته، خاطره عجیبی را تعریف کرد و گفت که بازیکنان تیم ملی برای تبریک تولد او پست گذاشته بودند اما کمتر از ۲۴ ساعت این پست‌ها پاک و مشخص شد که کی‌روش گفته بوده پست‌های تبریک به کریمی را پاک کنند.

برسیم به ماجرای تغییر کاپیتان تیم ملی. آنطور که مجتبی جباری ماجرا را تعریف کرده، کارلوس کی‌ روش در مراسمی عجیب و غریب همه بازیکنان تیم ملی را دور هم جمع کرد و بعد از حدود نیم ساعت صحبت، دست گذاشت روی شانه کریمی و گفت کاپیتان تیم من، جواد نکونام است.

از دید مجتبی جباری، احتمالا کی‌روش می‌دانست که با علی کریمی به مشکل و تنش خواهد خورد و بهتری بود که جواد نکونام، بازوبند کاپیتانی را قبول نمی‌کرد.

کریمی هم درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی از او به این نکته اشاره کرد که به خاطر منافع تیم ملی هیچ صحبتی درباره این موضوع نکرد اما در تیم ملی سابقه نداشت که سرمربی بازوبند کاپیتانی را به بازیکنی دهد که سابقه کمتری دهد و بهتر بود فدراسیون فوتبال به این ماجرا ورود پیدا می‌کرد.

نکته مهم صحبتهای کریمی جایی بود که او مدعی شد بعد از این اتفاق، جواد نکونام با او صحبت کرده و گفته بود که اجازه دهد او(نکونام) برای یک بازی کاپیتان باشد و از بازی بعدی، بازوبند را دوباره در اختیار او قرار خواهد داد. دیداری که به گفته کریمی، هنوز نرسیده است!

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد