انتقاد شدید پیشکسوت آبی‌ها از روحانی و سلطانی‌فر پس از حذف استقلال و پرسپولیس


انتقاد شدید پیشکسوت آبی‌ها از روحانی و سلطانی‌فر پس از حذف استقلال و پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا را نتیجه عدم مدیریت وزارت ورزش در دوران سلطانی‌فر دانست.

علی جباری با اشاره به حذف استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا 2022 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از بی‌عرضگی و عدم مدیریت سلطانی‌فر بود که این بلا سر نمایندگان ایران آمد. سلطانی‌فر هیچ کاری برای ورزش انجام نداد و با عدم مدیریت خود و مشاوره‌های غلط باعث شد نمایندگان فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

وی افزود: سلطانی‌فر از وزارت ورزش رفته اما رد پا و آثار دوران مدیریتش باقى است. او باید الان جوابگو باشد که چرا نمایندگان ایران حذف شدند. مدیران دست نشانده او هم باید پاسخگو باشند. آقای روحانی نیز که او را به عنوان وزیر ورزش انتخاب کرد باید جواب بدهد چون مدیران دولت او باعث این فاجعه شدند. سلطانى‌فر با عدم مدیریت خود باعث شد انواع بلاها سر استقلال بیاید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: از حذف استقلال و دو نماینده دیگر (پرسپولیس و گل‌گهر) ناراحت شدم و حسرت این را می‌خورم که چرا ما که جزو برترین و بهترین باشگاه‌های آسیا بودیم و پول زیادی هم داشتیم نتوانستیم مجوز حضور در این بازی‌ها را کسب کنیم. واقعا باید فکری به حال این مسئله کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام