امام جمعه پلدختر: رعایت تقوا در فضای مجازی ضرورت دارد


امام جمعه پلدختر: رعایت تقوا در فضای مجازی ضرورت دارد

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: فضای مجازی امروز مصداق محیط های عمومی و اجتماعی است که ضرورت دارد تقوای الهی در آن رعایت شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر اظهار کرد: رسانه ها رسالتی عظیم و جایگاه ویژه ای دارند که نسبت به انعکاس خبرصحیح به مردم متعهد هستند اما فارغ از رسانه ها، گاهی اوقات در فضای مجازی بی تقوایی صورت می گیرد و با آبروی انسان ها بازی می شود .

امام جمعه پلدختر گفت: برخی افراد به چه قیمت و هزینه ای در فضای مجازی آبروی انسان دیگر را می ریزند؟ این مصداق بی تقوایی است و باید مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

وی به قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز افزود: مقام معظم رهبری فرمودند قم پایگاه انقلاب اسلامی است که آن زمان امام راحل در این شهر مردم را آگاهی می داد و مقدمات انقلاب را فراهم کرد، در این روز نیز مردم قم علیه ظلم و استبداد به خیابان ها ریختند و تظاهرات کردند که دژخیمان رژیم ستمشاهی عده ای را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام موسوی به حذف نام و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی دشمن برخورد حذفی مستکبران با سردار دلها است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه شان از رواج و تکثیر آن الگوی گرانسنگ می باشد که مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند چراکه فضای مجازی یک جبهه است و باید در این جبهه، دشمن را رصد و شناسایی کرد.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن که متوجه شد از طریق جنگ سخت نمی تواند کشور را زمین گیر کند به تعبیر خود بهترین و راحتترین راه را که فضای مجازی است انتخاب کرد تا بتواند راحت تر به ایران حمله کند.

حجت الاسلام موسوی افزود: امروز وظیفه نخبگان ، جوانان خلاق و مهندسان است که برای مقابله با دشمنان و تولید محتوای با کیفیت در فضای مجازی اقدام کنند، شبکه اطلاعات در داخل کشور راه اندازی و از پلتفرم های داخلی حمایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا