تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید


تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید

هنسی تحویل اولین نمونه‌های ونوم F5 به مشتریان را از نوامبر سال پیش شروع کرده و در حال حاضر مشغول تولید 23 نمونه باقی مانده است، خودروهایی که همگی قبلاً به فروش رفته‌اند. در همین اثنا هنسی یک نمونه پروتوتایپ از هایپرکار خود را روانه تست داینو کرده تا بتواند آن را محک بزند. این … The post تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید...

هنسی تحویل اولین نمونه‌های ونوم F5 به مشتریان را از نوامبر سال پیش شروع کرده و در حال حاضر مشغول تولید ۲۳ نمونه باقی مانده است، خودروهایی که همگی قبلاً به فروش رفته‌اند. در همین اثنا هنسی یک نمونه پروتوتایپ از هایپرکار خود را روانه تست داینو کرده تا بتواند آن را محک بزند. این یک فرصت خوب برای شنیدن صدای پیشرانه ملقب به “خشم” بوده چراکه تا دور ۸۳۰۰ می‌توان شاهد غرش‌های وحشتناک آن بود.

تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید

این ونوم F5 فاقد قطعات بدنه از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری با دو توربو و ردلاین ۸۵۰۰ سود می‌برد. قطعاً صدای تولیدی پیشرانه جذابیت‌های زیادی داشته و ما منتظر تست حداکثر سرعت آن هستیم، چیزی که بسیار خبرساز بوده است. فعلاً ما می‌توانیم صدای آزاد شدن ۱۸۱۷ اسب بخار و ۱۶۱۷ نیوتون متر گشتاور در تست داینو را بشنویم.

تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید

پیشرانه یاد شده اساساً بر پایه نیروگاه ۸ سیلندر LS جنرال موتورز شکل گرفته اما بسیار تغییر یافته و از کارتل خشک جدید، سوپاپ‌های تیتانیومی، بلوک آهنی قالب‌گیری شده و انژکتورهای سوخت متفاوت سود می‌برد. سیستم مدیریت پیشرانه نیز جدید بوده و از مسابقات درگ گرفته شده است. جایگزین ونوم GT صدای خام گیرایی داشته و نیروی تولیدی را از طریق گیربکس ۷ سرعته تک کلاچه نیمه اتوماتیک به چرخ ها می‌فرستد.

تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید

این تیونر مشهور مشکلی با فروش محصول ۲.۱ میلیون دلاری خود که فاقد ایربگ است ندارد. همین نبود ایربگ باعث شده ونوم F5 فقط بتواند در برخی رویدادها و نمایشگاه‌ها شرکت کند و کارکرد آن در سال نباید بیشتر از ۴ هزار کیلومتر باشد.

تست داینوی هنسی ونوم F5 را تماشا کنید

امسال امیدواریم شاهد تلاش‌های هنسی برای شکستن رکورد حداکثر سرعت باشیم. قاعدتاً جنگ شدیدی بین ونوم F5 و تواتارا رخ خواهد داد هرچند کونیگ زگ هم می‌تواند وارد میدان شود. باید منتظر ماند و دید کدام خودرو اولین بار از مرز سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت رد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس