پیام وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت 4 دانش آموز عشایر


وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت ٤ تن از نوجوانان برومند عشایر در منطقه مرزی مهران، در پیامی اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش برای بهبودی هرچه سریع‌تر و سلامت مصدومان این حادثه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

پیام وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت 4 دانش آموز عشایر

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت ٤ تن از نوجوانان برومند عشایر در منطقه مرزی مهران، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «حادثه تلخ و ناگوار انفجار مین در منطقه «کنجان چم مهران» استان ایلام موجب جراحت و مصدومیت شدید ۴ نفر از دانش‌آموزان برومند عشایر و تأثر شدید و اندوه فراوان این جانب شد؛ ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های محترم این عزیزان و همکارانم در آموزش و پرورش دروازه زائرین اربعین حسینی، از پیشگاه خداوند سبحان برای این فرشتگان پاک آسمانی آرزوی سلامتی و تندرستی مسألت می‌نمایم.

ایمنی، حتی در خارج از ساعات آموزشی و در فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان از راهبرد‌هایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست. امیدوارم با تدبیر خانواده‌ها، مشارکت معلمان، دقت نظر دانش‌آموزان و ایفای نقش صحیح و بهنگام دست‌اندرکاران در پاکسازی کامل مناطق آلوده به مین‌های بازمانده از جنگ تحمیلی، زین پس شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم. وزارت آموزش و پرورش برای بهبودی هرچه سریع‌تر و سلامت مصدومان این حادثه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد».

روابط عمومی اورژانس استان ایلام روز گذشته ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد: ساعت ۱۶ و ۲ دقیقه، ۴ نفر از دامداران و عشایر منطقه که هر چهار نفر نوجوان و در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ بوده‌اند بر اثر انفجار مین در منطقه کنجانچم بان چرمگ دچار مصدومیت شده‌اند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان