حذف تیم های ایران از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا موجب تاسف است


حذف تیم های ایران از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا موجب تاسف است

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: باید افسوس خورد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس که قطب فوتبال ایران هستند از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی رجب زاده عصر جمعه پس از پایان بازی با تیم پارس جنوبی جم بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه چندی پیش تیم های پرسپولیس و استقلال به وزارت صنعت و معدن واگذار شدند اما باز هم خصوصی نیستند و زیر نظر دولت هستند و تا زمانی هم که به معنای واقعی کلمه خصوصی نشوند باز هم شاهد حذف تیم های ایرانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: آنچه که مشخص است کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه خصوصی سازی باشگاه ها ایراد گرفته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پنجشنبه تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان را به دلیل رعایت نکردن اصول باشگاه داری حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ حذف کرد.

رجب زاده در مورد دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم نیز گفت: آنطور که از بازیکنانم انتظار داشتم نتوانستند بازی خوبی ارایه دهند و به نظرم سطح توقع هم از تیم ما بالا رفته است.

وی اضافه کرد:در این بازی نسبت به دیدار هفته گذشته که بازی خوبی انجام دادیم شرایط خوبی به ویژه در نیمه نخست نداشتیم هر چند از تلاش بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه ای که بدست آمد راضی نیستم.

رجب زاده افزود: در فوتبال برد باخت وجود دارد اما یک حرکت بچه گانه موجب شد ۱۰ نفره شویم و کار برای ما سخت شد.

وی از استاندار فارس وشورای شهر شیراز به دلیل مصوبه کمک به تیم های قشقایی و فجر سپاسی تشکر کردو افزود: این مصوبه می تواند باری از روی دوش مدیران باشگاه ها بردارد که جای تقدیر دارد.

داور ویدئویی

رجب زاده در مورد قضاوت بازی هم گفت: تا زمانی که سیستم داور ویدئویی در ایران اجرا نشود بازهم شاهد اشتباهات داوری خواهیم بود و مانیز هم ازاین بابت فکر کنم هفت امتیاز متضرر شده ایم.

وی گفت : برای نیم فصل دوم نیز باید تیم را تقویت کنیم و دوباره به بالای جدول باز گردیم زیرا بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین بار است که در لیگ دسته یک بازی می کنند و امیدوارم شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها هم فراهم شود زیرا فوتبال باهیجان تماشاگران اوج خواهد گرفت.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و پارس جنوبی جم بوشهر از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان عصر جمعه در شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم پارس جنوبی جم پایان یافت.

در پایان هفته سیزدهم تیم ملوان انزلی با ۲۷ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد ، مس کرمان با ۲۶ و استقلال خوزستان هم با ۲۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم قشقایی با این شکست و با ۲۰ امتیاز در رده هفتم ایستاد و تیم پارس جنوبی جم هم با ۱۷ امتیاز به رده نهم صعود کرد.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند.

تیم های استقلال ملاثانی اهواز ، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین تبریز هم سه تیم انتهای جدول هستند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر