آرتتا: در پنجره زمستانی به دنبال جذب هافبک هستیم


آرتتا:  در پنجره زمستانی به دنبال جذب هافبک هستیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که تیمش در خط میانی با کمبود گزینه روبروست و در نظر دارد هافبکی را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینزلی میتلند نایلز تصمیم گرفت که به حضورش در آرسنال پایان داده و با قراردادی قرضی برای نیم فصل دوم راهی رم شود.

این بازیکن به دنبال فرصتی برای حضور بیشتر در میدان بود و همین باعث شد که تصمیم به بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو و البته در کنار تامی آبراهام، هم تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، بگیرد.

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ناتینگهام فارست در دور سوم جام حذفی انگلیس درباره جدایی این بازیکن گفت:« ما در حال حاضر بازیکنان بسیار کمی در اختیار داریم. اما این نمی‌تواند دلیل خوبی برای حفظ یک بازیکن باشد، آن هم بازیکنی که در آکادمی ما رشد کرده و به اینجا رسیده است. بازیکنی که در بسیاری لحظات بسیار صبور بود و سعی کرد به رویایش برسد. او با من صادق بود و من موقعیت را درک کردیم. ما فکر کردیم که این گزینه خوبی است. مشخصا ما از این شرایط عبور خواهیم کرد و ما به دنبال گزینه‌های دیگری هستیم چون در این پست بازیکنان بسیار کمی داریم.»

آرتتا:  در پنجره زمستانی به دنبال جذب هافبک هستیم

او درباره مکالمه‌ای که پیش از جدایی با این بازیکن داشت اضافه کرد:« اینزلی نزد من آمد و دلایلش را شرح داد که چرا فکر می‌کند در حال حاضر بهترین تصمیم برای فوتبال این است که از آرسنال جدا شود. او فکر کرد بهتر است به رم برود و با ژوزه کار کند. با توجه به دقایق حضور او در میدان، حق داشت که از این فرصت استفاده کند. ما بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنیم.»

آرتتا درباره گزینه‌هایی که در خط حمله دارد نیز اظهار داشت:« ما موقعیت خاصی داریم چون در حال حاضر سه بازیکن با سه معضل متفاوت در تیم هستند. ما باید با این موضوع کنار بیاییم و تا به حال بازیکنانی در این تیم داشتیم که تعهد بسیاری از خود نشان دادند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه