تصاویر متفاوت از این بازیگر پر طرفدار


تصاویر متفاوت از این بازیگر پر طرفدار

عکس لیلا بلوکات با تیپ زیبا به رنگ زرد روشن و بسیار پرانرژی را ببینید و نظر بدهید.

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ است. لیلا بلوکات یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد.

تصاویر متفاوت از این بازیگر پر طرفدار

لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال ۱۳۷۷بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

تصاویر متفاوت از این بازیگر پر طرفدار

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم اگرچه خواهرم میترا زمانیکه ۷- ۶ ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این شغل نداشت.

تصاویر متفاوت از این بازیگر پر طرفدار

لیلا بلوکات از تأسیس خیریه «مهر لیلا» گفت: من همیشه از همان بچگی دوست داشتم، به دیگران کمک کنم. چنین خیریه ای داشته باشم و خدا را شکر پس از رسیدن به بازیگری و به همت و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. نخست برای شروع با هشت کودک معلول آغاز کردم. اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهای آنها را برآورده کنم.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس