اهدای 67 سری جهیزیه به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویه


اهدای 67 سری جهیزیه به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه گفت: 67 سری جهیزیه به زوج های نیارمند در قاب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کوثر و بسیج سازندگی ناحیه کهگیلویه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به‌ مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت، ۶۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند شهرستان کهگیلویه اهدا شد.

سرهنگ «حمزه محقق زاده» در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی، شهدای مقاومت و دهه بصیرت، گفت: آنچه که این روزها به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان می شود و هر چه از ایشان یاد کنیم، چیزی جز تکرار و تذکر نیست.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه افزود: شهید سلیمانی مرز انسان بودن را در نوردیده بود و به قله های انسانیت دست یافته بود و آنچه که ما از شهید سلیمانی در قله پیمایی ها می دیدیم، چیزی جز ایثار، از خود گذشتگی و ذوب شدن برای مردم نبود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم برای حل مشکلات، گره گشایی و مانع گشایی در حوزه های متعدد، هیچ مرزی را به رسمیت نمی شناخت و همه مرزهای اعتباری را نیز در هم می نوردید و به قله های انسانیت رفت، اظهار کرد: آنجایی که انسان نیاز به کمک، حیات، مقاومت، ظلم ستیزی دارد و هر جا که از این سخنان بود، حاج قاسم حاضر بود و راه گشایی می کرد.

محقق زاده تصریح کرد: امروز به مدد حاج قاسم از شمال مدیترانه تا تنگه عدن، محل عبور انرژی جهان، خیمه زدیم و دشمنان نظام به قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی پی برده اند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه در ادامه، ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌ های آسان، کم‌ هزینه و پایدار را در ازدواج جوانان یادآور شد و گفت: ۶۷ سری جهیزیه به زوج های نیارمند در قاب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کوثر و بسیج سازندگی ناحیه کهگیلویه اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را حدود ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این اقلام شامل ۹ قلم کالا شامل اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جارو برقی و ... است.

محقق زاده با اشاره به اینکه مکتب حاج‌ قاسم راه‌گشا است، گفت: هر کسی در راه خدمت‌ گزاری بوده باید وارد میدان شود و با هم‌افزایی، همدلی، پشتیبانی و حمایت و استفاده از همه ظرفیت‌ برای خدمتگزاری به مردم قدم بردارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت